avorio con corpetto

Latest important news and announcements are here !
Post Reply
Banning

avorio con corpetto

Post by Banning » Wed Dec 02, 2020 7:12 am

Als we denken aan een modern sprookje, komen kanten lijfjes, slanke silhouetten en een vleugje sprankeling in ons op. Dat is wat de Blu Collection zo perfect maakt! Gevuld met details die elegantie en glamour combineren, zijn deze dromerige jurken een magische combinatie. Het is moeilijk om favorieten te kiezen, maar hier is een blik op vijf knallers uit de grillige Modern Romance-lijn.

Eenvoudig en toch zo verfijnd, de Ada is de belichaming van bruidschique. Een omgeslagen één-schouder halslijn tegen dit satijnen fit-to-flare-silhouet met bloemblaadjes geeft een twist aan traditioneel. En met School Formal Dresses koninklijke bedekte knopen die over de achterkant hangen, word je een tijdloze bruid!

Leuk en flirterig ontmoet romantisch met deze sprankelende baljurk van tule! Een volantige rok van tule geeft volume een geheel nieuwe betekenis, terwijl het halterlijfje een slanke pasvorm geeft. Een slanke stijl terwijl je door het gangpad zweeft!

Je zult prachtig zijn in deze op de tuin ge?nspireerde A-lijn jurk! Zoet en zwoel komen samen op het doorschijnende lijfje geborduurd met bloemrijke wijnstokken. In combinatie met een vloeiende rok van tule, kunnen we geen genoeg krijgen van de etherische energie die deze jurk ons ??geeft!

Yasmina's jurk ... was niet wat ik had verwacht te kopen. Het was een Fish Tail-vorm van Art Couture van Fiona Todhunter. Geen verfraaiing. Ivoor van kleur met een lijfje met verlaagde taille en een hartvormige Zwart Galajurken halslijn. De rok splitste zich in twee lagen kant en de sleep was erg lang. Ik droeg ook een sluier in kathedraallengte die net over het einde van de sleep van de jurk reikte. Het werd door een gast als dramatisch beschreven en ik was erg blij met die beschrijving.

Ik kreeg mijn jurk in The Bridal Corner in Glasnevin, het was de eerste winkel waar ik die dag naar binnen ging, de meisjes waren zo aardig en ik probeerde zoveel stijlen - ik besefte al snel dat ik me aangetrokken voelde tot een eenvoudigere stijl. Ik koos voor een Enzoani-jurk, zijden crêpe, met verfraaide achterkant. Ik voelde me aangetrokken tot de jurk omdat het zo'n comfortabele jurk was om te dragen, ik dacht voor de dag dat ik een jurk wilde dat ik naar de badkamer kon zonder dat ik in en uit de jurk hoefde te worden geholpen en dat kon ik natuurlijk dans erin. Lange Galajurken Ik voelde me elegant en ik hield van de strakke lijnen op de jurk, het gevoel van het materiaal en het gevoel dat de verfraaide achterkant en dramatische sleep iets speciaals toevoegden. Ik had een geweldige ervaring met het omgaan met de Bruidshoek en zou niet aarzelen om ze aan te bevelen.

Een vrijdagavond, middelbare schoolfeest was het begin van dit liefdesverhaal! Nadat Chanti en Andy waren voorgesteld door een gemeenschappelijke vriend, duurde het niet lang voordat de vonken begonnen te vliegen! In zijn poging om haar het hof te maken, besloot Andy - nooit een fan van de selfie - om de camera van Chanti te pakken en er een van hemzelf te nemen. Nu heeft dat een eerste indruk achtergelaten!

Na acht jaar van avonturen, liefde en geluk plande Andy een onvergetelijk voorstel. Reserveren bij hun favoriete restaurant was voor Chanti niet zo'n grote verrassing, zoals ze dat elk jaar deden. Terwijl ze zichzelf opsloot voor een grote glamour-sessie boven, ging Andy aan de slag voor de echte verrassing. Gekleed en klaar om te gaan, ging Chanti naar de trap op zoek naar Andy, maar in plaats daarvan merkte ze dat ze het meest romantische spoor van kaarsen naar de keuken volgde! Daar, op één knie, zat Andy met een doolhof van kaarsen die 'Will You Marry Me?' Spelde. De rest is geschiedenis van de middelbare school.

Post Reply